Strefa Lokatora

Strefa Lokatora

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK)

REGULAMIN

Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) udostępnianego na internetowej stronie Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. – www.gtbs.pl

1. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta udostępniane na internetowej stronie Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. – www.gtbs.pl pozwala Użytkownikowi określonemu w punkcie 2 niniejszego regulaminu, po uzyskaniu indywidualnego loginu i hasła, sprawdzić stan rozliczeń z tytułu opłat, zapoznać się z aktualnościami i przesłać stan liczników wody.

2. Użytkownikiem eBOK może zostać najemca albo inna pełnoletnia osoba zobowiązana do uiszczania opłat za lokal mieszkalny, użytkowy lub garaż znajdujący się w zasobach GTBS.

3. Użytkowanie eBOK jest bezpłatne.

4. Dostęp do eBOK poprzedzony jest uzyskaniem danych dostępowych (loginu i hasła) od GTBS.

5. Dla każdego Użytkownika (lokalu) przypisany jest jeden pakiet danych dostępowych.

6. Dane dostępowe (login i hasło) przekazywane są Użytkownikowi przez GTBS za potwierdzeniem odbioru. W przypadku złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną, login i hasło mogą zostać wysłane na wskazany wcześniej adres e-mail.

7. Pierwsze logowanie Użytkownika do eBOK równoznaczne jest z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.

8. W trakcie pierwszego logowania Użytkownik zobowiązany jest do zmiany hasła. Hasło zawiera przynajmniej siedem znaków, przy czym musi znaleźć się w nim co najmniej jedna mała litera, jedna duża litera, jedna cyfra i znak specjalny. W przypadku utraty hasła, Użytkownik może odzyskać hasło na zatwierdzony wcześniej adres e-mail lub otrzymać kolejne hasło w siedzibie GTBS.

9. Użytkownik eBOK zobowiązuje się do korzystania z eBOK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.

10. Użytkownik eBOK zobowiązany jest w szczególności do:

a) zabezpieczenia loginu i hasła przed ujawnieniem osobom trzecim,

b) niepodejmowania działań mających na celu odczytanie loginów i haseł innych użytkowników eBOK,

c) bieżącego kontrolowania ewentualnych zmian regulaminu.

11. GTBS może bez podania przyczyny modyfikować usługi dostępne w eBOK, a także zawieszać lub ograniczać ich działanie. Może również dodawać nowe usługi.

12. GTBS nie ponosi odpowiedzialności za:

a) sposób, w jaki Użytkownik korzysta z eBOK, ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki,

b) skutki wynikłe z wejścia w posiadanie przez osoby trzecie loginu i hasła Użytkownika, niezależnie od przyczyny, która to spowodowała (np. udostępnienie loginu lub hasła osobie trzeciej przez Użytkownika),

13. Dane przedstawione w eBOK mają charakter informacyjny. Stan rozliczeń z tytułu opłat na dany dzień może nie uwzględniać wpłat, które nie zostały jeszcze zaewidencjonowane na koncie GTBS. Do czasu ich wprowadzenia i przetworzenia system może ujawniać niezaktualizowane dane. Informacje uzyskane za pośrednictwem eBOK  nie mogą stanowić podstawy do roszczeń z tytułu naruszenia przez GTBS postanowień umowy najmu. GTBS nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku  z wykorzystaniem informacji uzyskanych za pośrednictwem eBOK.

14. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

15. Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.gtbs.pl oraz w siedzibie GTBS. 

16. GTBS zastrzega sobie prawo zmiany całości lub części niniejszego regulaminu w dowolnym terminie bez wcześniejszego powiadomienia Użytkownika. W takim przypadku doręczenie regulaminu Użytkownikowi odbywać się będzie poprzez umieszczenie na stronach „Dla najemcy”. Regulamin uznaje się za doręczony Użytkownikowi z dniem publikacji.

17. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2024 r.


AWARIE i USTERKI PROSIMY ZGŁASZAĆ

do Administracji pod numer tel. 58 717-88-08
lub bezpośrednio do konserwatorów poszczególnych osiedli od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30–15:30

Dodatkowo usterki elektryczne i domofonowe – P. Ryszard Brazulewicz w godzinach 7:30-15:30 – nr tel. 500-024-677

NAGŁE SYTUACJE KRYZYSOWE: nr tel. 501-350-211  lub  509-857-043

Telefony alarmowe

Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

80-809 Gdańsk, ul. Wilanowska 2a

Kontakt

Sekretariat tel. 58 717-88-01

Administracja tel. 58 717-88-08

Księgowość tel. 58 717-88-06